Kontakta oss!

Använd formuläret för att kontakta vår styrelse. Vi svarar då fort vi kan!

Föreningsuppgifter

Skrubba Koloniträdgårdsförening
135 59 Tyresö

Org.nr: 802010-3688
Bankgiro: 5287-7172

Vägbeskrivning till Skrubba koloniträdgårdsförening

Bil från Stockholm:

• Norra infarten: Följ Nynäsvägen till avfarten Tyresövägen (väg 229). Följ skyltar mot Flaten/Älta. Sväng vänster vid första T-korsning och höger vid Cirkle K (Ältabergsvägen). Kör ca 250 meter och sväng höger in till Skrubba koloniområde.
  • Södra infarten: Följ Nynäsvägen till avfarten Tyresövägen (väg 229). Åk mot Trollbäcken/Gudö och sväng höger in på Strandkyrkogården. Följ vägen in i koloniområdet (Centralvägen).

Parkera innan/vid bommarna och gå till den du ska besöka.

Buss från Stockholm:

• Norra infarten: Ta buss 816 från Gullmarsplan och gå av vid hållplatsen “Tibastvägen” (ca 20 minuter). Gå i bussens färdriktning ca 50 meter och sväng höger in på Skrubba koloniområde.
  • Södra infarten: Ta buss 807, 806, 822 eller 823 från Gullmarsplan och gå av vid den andra hållplatsen “Strandkyrkogården”. Tryck på stannaknappen direkt efter den första hållplatsen för att inte missa den. Buss 818 från city har också Strandkyrkogården som första hållplats. Gå in på Strandkyrkogården och följ vägen in i koloniområdet (Centralvägen).